17 okt. 2013

Livet i PG

Gymnasiet håller för tillfället en fototävling med namnet 'Livet i PG'. De vinnande bidragen belönas med presentkort och bilderna kommer också användas på hemsidan och i skolbyggnaden. Så bara jag lyckas få 3-5 foton som jag tycker att passar bra så skall även jag delta i tävlingen. Hann däremot bara fota när pojkarna spelade biljard idag, så får väl dra med mig kameran till skolan ännu en gång. Bara jag deltar så ska jag nog också lägg upp mina foton här, så håll utkik om det intresserar!

Fixade även om designen på bloggen idag, tyckte att lite förändring var nödvändig åter igen. Men eftersom att jag måste förstora fotonen lite mera än innan försvinner också skärpan mera! Försökte göra få dem till rätt storlek på något annat sätt utan att lyckas, så om någon har något bra tips för att behålla skärpan får ni gärna dela med er av dem! :)

Uppdate Hittade ett sätt som fungerade bättre, omgomgomg happihappi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar